1 Δεκεμβρίου 2021

⫷στην ίδια γη επιστρέφω⫸

artist : Alla Tsank
Κι όσο σιγά βαδίζοντας
όντας η επίγνωση..η λύπη με τρυγά
λέω στην καρδιά ποτές δεν είναι αργά
στην ίδια γη επιστρέφω..
ανοίγουν οι αισθήσεις μου
τα καρυκεύματα πληρούν τον ουρανίσκο μου
αρωματίζουν της ψυχής το μαγερειό μου.
λίγο γλυκό..λίγο αλμυρό
οι γεύσεις αχταρμάς μες στη ζωή μου
ζάχαρη άχνη οι γλυκές στιγμές
αλάτι για το γιατρικό
επουλώνει τις πληγές μου.
Θαμνότοποι και όρεα και βουνά
ρεματιές και κάμποι και ποτάμια
στο μπουκαλάκι το μικρό
στο απάνω - απάνω ράφι..
μέσα από το μικρό ταξίδι μου αυτό
εφευρίσκω στο βαγόνι την ψυχή μου.
''Βάλε την ψυχή σου εις το μαγερειό
ζήσε το πάθος γευσιγνώστη το μεγάλο''
λόγια σοφά της νόνας ταξιδεύουνε
στην κάμαρη  τη φτωχική
στο μαγερειό του νου της το μεγάλο..
εις τα λημέρια με τα λόγια της
τα καλύτερα εγεννήθηκαν ουράνια αστέρια.
Έχω βρει τον κόσμο μου εκεί καιρό
έχω βρει τον εαυτό μου.

⫷ στην ίδια γη επιστρέφω⫸  - Σοφίας Θεοδοσιάδη

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου