28 Δεκεμβρίου 2021

⫷ μικρό καλύβι⫸

Dmitry Alexandrovich Kustanovich (Russian: Дмитрий Кустанович)

Μες στο μικρό καλύβι μου
απ' της ψυχής μου τη ρωγμή στάζει μηνύματα η βροχή
και η σιωπή στη νοτισμένη μου ψυχή..στέλνει τραγούδι
αρουραίοι παντός είδους τρωκτικά και όφεις δε χωρούνε
επαναστάτες δεν χωρούν που τους ροκάνισε ο σκόρος
ουδέ γυναίκες που ''εκδόθηκαν''..επαραδόθησαν στην ήττα
ποιητές που δεν γροικάγανε μια ρίμα να σκαλώσουν
στέρφοι το στάρι που δεν σπείρανε στου κόσμου την αλήθεια.
που είχαν τη γλώσσα μακριά..το σύστημα λυμαίνονταν..εγλείφαν. 
Μες στο φτωχό καλύβι μου 
γίνεται  ο πόθος τις νυχτιές μου αητός
εις τα φεγγάρια φτερουγίζει και πετά..μου χτίζει παραμύθια.
Εμπούχτισα να περπατώ σε μονοπάτια αγκαθωτά
τα πόδια και τα μάτια να ματώνουν
είμαι καλά με όσα εκυνήγησα..με όσα εκαζάντισα 
μένω αθεράπευτα ρομαντική..
ως μη για το ρομαντικόν Μαγδαληνή μετανοούσα.
Θέλω ν' αράξω στο μικρό καλύβι μου
και στης μικρής μου Επικράτειας το φως
το παραμύθι μου να συνεχίζω για να γράφω
να νανουρίζουμαι στον ήχο της βροχής 
πλάσματα των ονείρων μου να συναντώ στα χλοερά
και να γλυκοκοιμιέμαι.
 
⫷ μικρό καλύβι⫸ - Σοφίας Θεοδοσιάδη.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου