4 Δεκεμβρίου 2021

⫷ ημερολόγια ''δια χειρός''⫸

 

 
Άλλη μια νύχτα πριν πλαγιάσω
 στην άβυσσος πριχού να βυθιστώ
την ώρα που τα βλέφαρα ματώνουνε
θα πάρω τον κονδυλοφόρο μου
θα τον βουτήξω στο μελάνι μου 
και μ' ένα ράθυμο ρυθμό.
που τις σελίδες αγιάζει..
θα γράψω άλλη μια σελίδα στο ημερολόγιο
χρόνους νωρίς..το αποφάσισα
τα ημερολόγια χειρόγραφα να τα κρατώ
να καίω λίγο λιβάνι στις σιωπές
να κάμνω ανακωχή με τις σκιές 
οι ίσκιοι δεν πεθαίνουνε
κοιμούνται κι ονειρεύονται μαζί μ' εμάς κι αυτοί..
να με κοιτούν οι λέξεις και να τις κοιτώ
μη στέκομαι στη φλούδα τους
να φτάνω ως τον κορμό..
να καταθέτω τα μεράκια της ψυχής
σφραγίδες της αγάπης μου στου κόσμου τα μελλούμενα..
της μέρας τα καμώματα να συλλογίζομαι
με λέξεις όχι αυτολύπησης..
να με χτυπώ ανελέητα σαν θα μιλώ για εμένα
αν δεν κατάφερα ένα μικρό λιθάρι απ' τη θέση του στης ζήσης μου της μέρας μου
να το μετακινήσω..
 
 
Κάποιοι λογίζονται οι εκλεγμένοι του Θεού
γιατί θαρρούν πως είναι ικανοί
του κόσμου..των ανθρώπων τις καρδιές
να τις κρατούν στα χέρια..
κι άλλοι περνούνε ταπεινά σκυφτοί
σκύβουν και πίνουνε νερό απ' την πηγή
στην κολυμβήθρα τους του Σιλωάμ
το έλεος στο νίψιμο γυρεύουν.
 
⫷ ημερολόγια ''δια χειρός'' ⫸ -  Δοκίμιον Λυρικόν
Σοφίας Θεοδοσιάδη 
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου