26 Δεκεμβρίου 2019

''ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ ΒΑΣΩ ΜΟΥ''


Ζωγράφος : Χρήστος Μποκόρος
Ξεμάκραινες στων αστεριών
ανήμερα Χριστούγεννα
εζήλεψες τ' αστέρι της Βηθλεέμ
επέταξες ψηλά για να το φτάσεις..
Είναι στιγμές..
που ο φτωχός κονδυλοφόρος μου
μελάνι δε βουτά γιατί στεγνώνει
ο νους δε βρίσκει λόγια αντάξια και τρυφερά
τα συναισθήματα 
απάνω στο χαρτί να ζωγραφίσει..
φωνές που μας κατοίκησαν..
φωνές που γράψαν στο βινύλλιο της ψυχής ..
τι άδικο να σιωπούν
τι κρίμα να βουβαίνουν..
πόσο μικρή μου φαίνεται η ζωή
τι γρήγορα τα χρόνια που περνάνε..
ήμασταν νιες που συναπαντηθήκαμε
ήσουνα Βάσω μου δασκάλα όλο φως
και φίλη αληθινή..
φλογίτσα που έσβησε νωρίς
μα τον αγώνα τον καλόν εδικαιώθης..
ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ ΦΙΛΗ ΜΟΥ !!!

(Να πας τα χαιρετίσματα στο Βασίλη και στο Γιώργο) 
η φίλη σου Σοφία.................
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου