26 Απριλίου 2023

⫷ ἕν σκιαγράφημα γενέθλιον⫸


26/4/2023
Είδα το πρόσωπο τ' Απρίλη μίαν Άνοιξη
τα πρώτα έφερα ανθηρά μηνύματα
στο παραθύρι της μητρός μου.
Έν' ταπεινόν..ρόδον μικρόν..υπήρξα μίας χαραυγής
ηθέλησα την θύμησιν ετούτην να κρατήσω..
την ευωδίαν ν' ανεβάσω αψηλά να εξαγνιστώ
για τα αμαρτήματα που θα 'γραφα
στα πεζοδρόμια της Γης ..στης Οικουμένης τις στράτες
Τρανοί οι σταυροί του κόσμου μας..ανυποψίαστα μεγάλοι
μα το αεράκι που μου εχάϊδεψε τα μάγουλα
άνοιξε παραθύρια φως ανθίσανε τα ρόδα της αυλής
κι υπερασπίστηκα το κάλλος..
πολλά ονειρεύτηκα και άλλα δεν ετόλμησα
σε δρόμους επερπάτησα συχνά της ουτοπίας
ταξίδευα με ένα εύθραυστο σκαρί
και έπεφτα στα βράχια
εξάπλωνα στις ακροποταμιές
πάντα μου έλειπεν η γνώση..
κι όλο εζήταα κι άλλο..κι άλλο.....
«Δώσ’ μου λιγάκι κι απ’ εκείνο».


Άνοιξη εγεννήθηκα
σε παραθύρια εστάθηκα αντικρύ
η μυρουδιά του έρωτος υπήρξεν η αιτία
ρόδου αρώματα..μίαν μέθεξιν..εντύθηκε η ψυχή μου
κι όταν με θύμωνε η ζωή
με μάτια ερμητικά κλειστά
ζωγράφιζα ποθούμενα
της ύπαρξής μου να ομοιωθώ
ν' αντέξει η καρδιά μου..
Στο καφενείο της ζωής ξεπέζευα συχνά
μα πάντα ο μυρωδάτος μου ο καφές
γλυκός βαρύς μου εσερβιρίσθη..

ἕν σκιαγράφημα  γενέθλιον⫸ - Σοφίας Θεοδοσιάδη

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου