17 Σεπτεμβρίου 2018

''στις δρασκελειές των χρόνων μου''..........17/9/2018

Μια σχέση απόχτησα με τον καιρό..
σχέση γλυκειά μα συνομωτική..
στο ''ραντεβού'' μου να μην αθετώ..
με τον καθρέφτη..με το χρόνο..
καθώς στα χνάρια του επάνω επερπάταγα.
κάθε που βήματα αργά τοποθετούσα..
ερχότανε πιστός σαν άλλος εραστής..
και μου 'κλεινε το μάτι..
ο χρόνος μου ..ανταποδοτικός..
να 'μαστε πάλι ολόρθοι στη ''συνεύρεση''
για να γιορτάσουμε μαζί..
την ομορφιά να ατενίσουμε..
στων ρόδων τα αρώματα..
να ποτιστούν  οι δρασκελειές..
είμαστε ακόμα ζωντανοί..
εσείς κι εγώ..
οι αγάπες μου οι λατρευτές..
στου χρόνου τα γρανάζια νικητές..
του την ''εσκάσαμε'' θαρρώ..
για άλλη μια..τη φετινή φορά..
ξεφύγαμε του χρόνου μας του κλέφτη.. 
έτσι μετράω την ευτυχία εγώ.. 
κερδίζοντας το χρόνο..τον καιρό...
πολλά..γλυκά..πικρά..τα τραταρίσματα..
μα σήμερα θα βάλω τα καλά μου..
χτυπάει η καμπάνα τ' Αη- Γιώργη απ' το πρωί..
και μου μηνάει να στολιστώ..
πως είναι λέει γιορτάσι..
Σοφίας..Πίστεως ..Ελπίδας και Αγάπης..
θα τις φορέσω όλες τους με τη σειρά..
θα τις κρεμάσω στο λαιμό μου φυλαχτό..
Σοφία να με κυβερνά..
Ελπίδα να με τρέφει..
Πίστη  τα θέλω μου να οδηγεί..
κι Αγάπη να με 'νιώνει..
Αγάπη ναι..αγάπη πλούσια..περισσή.
τον κόρφο να ζεσταίνει.. 
άνθια σπάνια..και μοναδικά..
στο θερμοκήπιο της ψυχής μου να φυτεύει..
Φαντάζει όμορφη ετούτη η γιορτή..
δε μοιάζει με τις άλλες..καθώς
ο χρόνος φεύγει ..τρέχει και κυλά..
μα εγώ πιστή στο ''ραντεβού''..
με βλέμμα προς το μέλλον μου στραμμένο..
και ας φαντάζει εις τα μάτια των πολλών..
άγνωρο ..δύσβατο..τρομαχτικό..
είμαι ακόμα εδώ !!!

''στις δρασκελειές των χρόνων μου'' -   Σοφίας Θεοδοσιάδη.
.............................................................................................................  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου