12 Μαΐου 2019

<< ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ>>



Σε τούτο τ' αλωνάκι το μικρό..
''στο καφενείον η Ελλάς'' 
άντρες τρανοί εμεγαλούργησαν..
αφήσαν τη σφραγίδα τους..χτίσαν πολιτισμό...
Σε τούτο τ' αλωνάκι το μικρό..
εκπτώσεις ζούμε ατελεύτητες..δεν έχουνε ούτε όρια..πληγές μα και γδαρσίματα 
ο Πολιτισμός παθαίνει..
Όχι..δεν παίρνω μέρος μες στο πανηγύρι το φτηνό δεν τα κατονομάζω..
τα κιτρινισμένα έντυπα..
μονάχα να ..τους πάπυρους θυμάμαι..
θλίβομαι..αναπολώ..και τους χρυσόδετους 
της Ιστορίας μας του πολιτισμού..
καθώς στα χέρια μου κρατώ..
ένα σπουδαίο περιοδικό..
που αγωνίζεται αθόρυβα..πολιτισμό να χτίσει..
Και ναι..υπάρχουνε ακόμη οι ονειροπόλοι..
οι ρομαντικοί
όχι δεν είναι γραφικοί..είναι οι ''Γκρεμιστάδες''
οι ''Γκρεμιστές'' του Κωστή μας Παλαμά..
που γκρεμίζουν την ασχήμια..
Γίνονται χτίστες μονομιάς..
κι ας μην το διαλαλούνε..

Μου 'φερε το κορίτσι μου το τεύχος το 84..
και σαν ρυάκι που κυλά..
διάβασα για το Χαλεπά..
την ομορφιά της γλυπτικής...
την ομορφιά του κόσμου...
Εμβάθυνση για τη ζωή..
χωρίς την κλειδαρότρυπα..
για τη ζωή του  Καλλιτέχνη..
βιογραφική προσέγγιση άριστη..
άκρως σοφιστική...
Ποια τάχα είμαι εγώ που θα σας πω..
τη ζωή σας εις το φως να οδηγάτε?
Μα η φωνή ασίγαστη του δάσκαλου 
που με σημάδεψε τα χρόνια μου τα νεανικά..
του αλησμόνητου Λιαντίνη΅:
<< Δώστε τροφή στον κόσμο αληθινή..
και έναν να κερδίσετε..είναι τεράστιο κέρδος..
η τοξικότητα δηλητηριάζει τη ζωή..
σωτηρία και ευτυχία δεν προσφέρει..
η γνώση είναι δύναμη..
κι η τέχνη ομορφιά ψυχής >>
Ετούτη η φωνή με οδηγεί..
ποτέ δεν την αρνιέμαι..
και τον παλεύω τον μικρό μου εαυτό..
ποτέ δε με απορρόφησαν του life style εικόνες
μοιράζομαι μαζί σας τα όμορφα..
τα αληθινά ..τα ωραία....
Τι όμορφη προσπάθεια!!!
Πολιτισμού στολίδι!!!

Σοφίας Θεοδοσιάδη..
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου