3 Μαΐου 2019

''Ταξίδι στο χρόνο''.....


Σ' ένα λεπτό ριζόχαρτο..ιχνηλατώντας σε..
αγγίγματα ο νους μου σεργιανίζει ..
σ' εκείνη τη μορφή σου τη νεανική..
της παιδικής μου της ματιάς..αγνής..
που σ' έλουζε στο φως της..εκεί
σ'εκείνη να σταθώ.. που σαν το αποτύπωμα..
στάμπα ανεξίτηλη της νιότης σου και μέσα μου ..
ακόμα παραμένει..
Από παιδί αμάθευτο..εκείνη η λεπτή σου η φωνή..
εκείνο το τραγούδι σου ..σκόρπαγε μάγια..ξωτικά
λες και  βινύλλιο..ακριβό..συλλεκτικό..
εστόλισε το ράφι της ψυχής μου...
 Παιδούλα εκεί μέσα στη σάλα τη μεγάλη του σπιτιού..
με τα χρωματιστά μπορντώ της εποχής πλακάκια..
να αραδιάζω τον καπνό..
και να χαϊδεύει τα αυτιά μου σαν μια άρια..
ετούτο το τραγούδι σου.. παρηγορητικό
<< για ιδέστε τον αμάραντο..σε τι βουνό φυτρώνει καλέ>>...
Τι μελωδία θεϊκή..τι όμορφη ..η αλάθευτη  φωνή σου..
γεννούσε μύθους στο κελάρι της ψυχής..
 στην κόρη τη μικρή..και σε φουρτούνες μ' έβγαζε..
για να με ταξιδεύω..
Να ονειρεύομαι να αγωνιώ..να θέλω ν' αψηλώνω..
Και να φυτρώνω και στα ''δύσβατα'' στις πέτρες..στα λιθάρια..
Εκεί που όλα μαραίνονται..να ''κλέβω'' λίγη απ' τη δροσιά της 
της''υπόγειας'' και της κρυφής μου της ''πηγής''.. 
να ξαναζωντανεύω...

έτσι σε φύλαξα στην ακριβή μου συλλογή..
ρίζα μου εσύ.....
μάνα μου ζωοδότρα..ευλογημένη σου στα ύστερα..
επιλογών των ύψιστων..στων νιάτων το ξεκίνημα
πάντα σου αδικημένη ........ 

''Ταξίδι στο χρόνο'' - Σοφίας Θεοδοσιάδη.
.................................................................................................................................................

 Ο λυρισμός στο τραγούδι !!!!!!!!!!!!!!
Ταξίδι στο χρόνο και στο χώρο!!!!!!!!!!!

.....................................................................................................................................................................

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου