4 Μαΐου 2019

<< Καρφίτσωνα στο πέτο της καρδιάς.. >>




Κάθε που Μάης έρχονταν..
ένα μικρό τιτίβισμα κελάηδαγε η καρδιά μου..
τρελλαίνονταν στον ψίθυρο..
ο νους μου..ο λογισμός μου
γλυκόχαρα μου μήναγαν της Άνοιξης
τα πρωινά τ' ασίγαστα τ' αηδόνια..
ήταν στιγμές..φτερά κολλούσα ξωτικού.. 
πετούσα χρόνια που με βάραιναν..αράχνες..
τα κουρέλια της ψυχής..ανάσαινα..
ποτέ μου δεν αγάπησα τους άνευρους..
δε φόρεσα της πλήξης το φουστάνι..
κόρη γινόμουν..ξωτικό..του Έρωτα σημάδι
κι έβγαινα στο σεργιάνισμα..
εύελπις..όσο κρατεί μιας μέρας εκδρομή..
λαχτάρισμα..
να λιάσω τα μπουμπούκια της ψυχής μου...
τα λιγοστά..εναπομείναντα..
εμίκραινε..λιγόστευε ο καιρός..
για να προκάνουν να ανθίσουνε..
στο φως να στολιστούνε...
για να περάσουνε ακόμα μια Άνοιξη..
ζεσταίνοντας τα πέταλα στον ήλιο..
Στο πέτο μου καρφίτσωνα στου φουστανιού..
την πασχαλιά της μυρωδιάς σου..

Ω! λατρεμένη μυρωδιά..
επότισες το δέρμα της ψυχής μου..
μια νύχτα μου τη χάρισες..
ακόμα τη φυλάω... 
για να με παρασέρνει στα κρυφά..
όταν βαρυγκομάω...
Χιλιάδες έξω οι πασχαλιές..
καμμία σαν του μπαχτσέ σου...
ένα κλωνάρι μοναχά..
δεντρί αυτούσιο φύεται στα εντός μου..
το χέρι που την έκοψε..την πρόσφερε..
εστόλισε το πέτο της καρδιάς..
λάτρεψα..σκύβω αέναα..αμετανόητη..
μυρίζω λάθη..πάθη..συγκινήσεις μου..λυγμούς.. 
φιλώ το..προσκυνώ το..τ' αγαπάω...

<< Καρφίτσωνα στο πέτο της καρδιάς >> - Σοφίας Θεοδοσιάδη.
............................................................................................................

Από τις ωραιότερες ερμηνείες.... 
λιτή φωνή..βαθειά..ερωτική.... 
ένα παράπονο στον έρωτα..............

 Στίχοι - Μουσική : Σταύρος Κουγιουμτζής 
Ερμηνεία : Δημήτρης Νικολούδης

...................................................................................................................................................................

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου