14 Δεκεμβρίου 2020

''της λάμπας φταίει το φως ''

Photographie - Mariska Karto

Φταίει η βροχή..μέρες υγραίνει τις κρυφές ρωγμές
μουσκεύει τις εντός περγαμηνές..με λούζει με βροχόνερο
σαν τότες στα παλιά..που στα μπακίρια το εμάζευε η μάνα μας
να φτιάξει αλυσίβα για τ' ασπρόρουχα..
το μαγικό ελιξήριο στα μαλλιά μας
οι γρίλλιες στάζουνε βροχή.......
ξεπλένει ..βουλιάζει τ' ακατόρθωτο..γλυκά το παρασέρνει
να με αδράχνει εβάλθηκε στην ιστορία μου
που 'χα καλά κρυμμένη στις καταπακτές
χράμι πολύχρωμο στον αργαλειό του χρόνου να την κάμω..
είναι η μαγεία του βλέμματος της οπτικής γωνίας μου
εκείνη π' ακραγγίζει την..την αρμονία της φύσης 
με εμβαπτίζει απεξαρχής εις την μαγείαν των εικόνων της
αλλόκοτα το χέρι μου κρατεί..προστάζει  παρακλητικά
την ιστορία της ζωής μου υδατογράφημα να κάμω..
μα εγώ απόψε σιωπώ..δε θέλω τα μελάνια μου να στάξω
στο σύθαμπο να κάθομαι  στο υδρωμένο παραθύρι μου
της ερημίας τους κόμπους μου με τέχνη να ξεδένω
και να το παρασέρνω το κορμί..στο ανεκπλήρωτο 
φταίει απόψε η βροχή..της λάμπας φταίει το φως..
 
''της λάμπας φταίει το φως '' - Σοφίας Θεοδοσιάδη.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου