19 Δεκεμβρίου 2020

♫♫♫ σαν μελωδία ♫♫♫

φωτο : από το διαδίκτυο

Εκεί..

στην ώρα που ο αυγερινός στα σύννεφα κοιμάται..
ένα ψυχοπούλι έρχεται και μου χτυπάει το τζάμι...
ξύπνα μου λέει μη θλίβεσαι..
γιατί είσαι ακόμα ζωντανή..κι η αγάπη σε θυμάται..
παλιός μου γνώριμος..ο ήχος ο ζεστός..
στο τζάμι της ψυχής μου...
τα παγωμένα εκείνα πρωινά..την κάμαρα ζεσταίνει..
σαν μελωδία μακρινή..σαν ροδοστάξει το ξημέρωμα..σιμώνει η μορφή σου την ψυχή μου
κάθε που η σκέψη μου σε σένα πεταρίζει..μελωδώ..
κι αν οι ψυχές μας λέν' πως  αφουγκράζονται..
μπακίρια οι λέξεις οι μετύστερες..
μετά από σε..σκουριάζουν...

 ♫♫♫ σαν μελωδία ♫♫♫ - Σοφίας Θεοδοσιάδη
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου