22 Δεκεμβρίου 2020

''σου γράφω από έναν χθόνιο Δεκέμβρη''

φωτο : από το διαδίκτυο

Σου γράφω από έναν χθόνιο Δεκέμβρη ποταπό
να τον ελησμονήσω πάραυτα ακόμα προσπαθώ
να τον κατακρημνίσω αγκαλιά  με το παλιό
με τον κονδυλοφόρο μου.. 
μέρες γλυκές..μωλωπισμένες και πικρές.. 
σκορπώ στου τετραδίου τις αράδες μου 
μη και της λησμοσύνης χαριστώ..
στόχοι μετέωροι..π' εχάθηκαν στον πανικό..
φόβοι που τρύπωσαν απρόσμενα.. 
εγίνηκαν στοιχείο της ζωής μας. 
λέξεις καινούριες που εφευρέθηκαν.. 
''παράπλευρες απώλειες'' τις είπαν..
θαρρείς και δεν υπήρξαμε στο χρόνο του ποτές
τη μοναξιά των ημερών κωπηλατώ
βυθούς για να την ναυαγήσω αναζητώ
ως να γυρίσει η ψυχή στην ομορφιά της.
τον ήχο της φωνής σου αναζητώ
τις ανθηρές σου λέξεις στα εντός μου κοινωνώ
στη φάτνη της ψυχής μου τις στολίζω
κι έτσι  γιατρευτικά..μαζί με σε 
με το νιογέννητο Χριστούλη συντροφιά
μένω μονάχη..σιωπηλή..στου φάρου τ' αντιφέγγισμα
το χθόνιο Δεκέμβρη μου φορώντας..
απά στο μέρος της καρδιάς με στίγματα ανεξάλειπτα
με μια παντιέρα μακρινή τον αποχαιρετώ.
 
''σου γράφω από έναν χθόνιο Δεκέμβρη'' - Σοφίας Θεοδοσιάδη
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου