18 Μαΐου 2021

φύσηξε μελτεμάκι - (Δοκίμιον λυρικόν)


Έχω κρυμμένα φυλαχτά χαμόγελα ζωής..μα τα φυλαχτά είν' να μένουνε κρυφά..κατάσαρκα μες στης καρδιάς τα φύλλα..Η ζωή δεν επωάζεται μες στ' αδειανά καπέλα..το αδειανό τους το καπέλο το τριμμένο.. το παλιό..να το φορώ.. να το σκεπάζομαι..δε μ' ένοιαζε  από καιρό.. τη δυσωδία του δεν άντεχα..το 'χα πετάξει απ' τη ντουλάπα μου.. στα ψεύτικα τα ξέφτια του..όνειρα μέσα στα κουρέλια του και ελπίδες για να κρύβω..άλλα η καρδιά μου λαχταρoύσε..άλλα ονειρεύονταν....

Να αποθηκεύσω δεν το ονειρεύτηκα ποτές λιμάνια.. που άοσμα στη μνήμη μου εκεί θα κατοικούνε..τη μυρωδιά της  θάλασσας..τη μυρωδιά της αύρας της..καράβια σε λιμάνια να με ταξιδέψουνε.. ταξίδια νια στην ανοιχτή τη θάλασσα εκείνη της ψυχής μου..να φεύγω..να σαλπάρω..σε αμμουδιές χρυσές.. πρωτόγνωρες για να με βγάζουνε..να καίω το κορμί μου..όμορφο που 'ναι να αντέχεις..να κοιτάς..να βλέπεις πάλι.. πως σου κλείνει η ζωή.. απ' την αρχή το μάτι..

 Να τη ρουφήξω τη ζωή..''ληστές'' σαν θα τρυπώσουνε μέσα μου εκεί βαθιά..να μην σηκώνουνε το βάρος της ηλιόλουστης πραμάτειας..πραμάτειας μου που εσυσσώρευα με τα μολύβια του μυαλού και με τις πένες της καρδιάς μου..να την προλάβω την αληθινή ζωή..και στο τετράδιο της ψυχής για να την καταγράψω.. να 'χω τις κρύες νύχτες που θα 'ρθουν..εικόνες κι εμπειρίες δυνατές. .σαν πάπλωμα ζεστό να με σκεπάζουν..Θέλει  φαντασία..τόλμη.. πείσμα..στόχους η ζωή..είν' αδιάκοπη σαν ρόδα που σε λούνα παρκ ζαλιστικά γυρίζει..μη φοβηθείς..την ομορφιά μην αρνηθείς..μου ψιθυρίζει ο ζέφυρος που 'ρχεται απ' το πέλαο..κομίζοντας τραγούδια στην καρδιά..γιατί έχει περίσσια εμορφάδα η ζωή πανάθεμά την................

  φύσηξε μελτεμάκι - (Δοκίμιον λυρικόν) - Σοφίας Θεοδοσιάδη..

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, 

5 σχόλια:

  1. Ένα υπέροχο δοκίμιο με σκέψεις ενός ανθρώπου που μας ανοίγει ορίζοντες σκέψεων κ μας οδηγεί σε μονοπάτια βαθιάς αισιοδοξίας κ εκτίμη
    σης για τη ζωή.Ευχαριστούμε Σοφία μου😍😍

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ θερμά Λένα αγαπημένη..οι σκεπτόμενοι άνθρωποι συναντώνται στα μονοπάτια της βαθειάς ενσυναίσθησης..υπέροχη η σκέψη σου..ακουμπάει τις συντεταγμένες μου..Να σαι καλά..είσαι αστέρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ποτέ δύο άνθρωποι δεν συναντιούνται τυχαία!!Σ ευχαριστώ Σοφία μου εγώ που με τιμάς με τη φιλία σου κ μου δείχνεις δρόμους μυαλού κ καρδιάς😍

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το διακύβευμα πάντα Λένα μου είναι μεγάλο..Το στοίχημα του να θέλει ο άλλος να γίνει αποδέκτης..κι εγώ κλέβω από τη ''δροσιά σου..πάντα τα νιάτα με γοήτευαν..αγέραστη η άτιμη η καρδιά! ΚΙ ΕΓΏ ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ..ΑΜΟΙΒΑΙΑ ΤΑ ΣΥΝΑΙΣΘΉΜΑΤΑ..

      Διαγραφή