31 Μαΐου 2021

⫷για ιστορίες με μαγιοβότανα αγάπης ⫸


 
 
 
Ξέρεις πως τον εγιάτρευα τον πόνο μου
στου πένθους μου τις μέρες...
έβαζα το φουστάνι μου εκείνο το λουλουδιαστό
σεργιάναγα στους κάμπους
έψαχνα να βρω μύρα..μαγιοβότανα
το τίλιο της αγάπης μας να κάμω
να 'χει το άρωμα της ιστορίας μας
π' εμύρωσε για πάντα την ψυχή μου.
Κι ύστερα επαραμέριζα την πάχνη την πρωινή
κι εδιάλεγα του κάμπου τα βοτάνια..
φλισκούνι..άγριο δυόσμο και φασκόμηλο
για να γιατρεύω τα εγκαύματα
που άνοιξε το πρώιμο φευγιό σου στο κορμί μου...
σε μια λιακάδα εγύρναα νωχελικά
και με τα μάτια της ψυχής
άσβεστο το λυχνάρι εθωρούσα
σαν τότες που η φλογίτσα του έρωτα
ετρεμόσβηνε και έκαιγε τα χείλη..
σαν τότες το αεράκι το ανοιξιάτικο
που εσκόρπαε το άρωμα της πασχαλιάς
και γιόμιζε η κάμαρη από σένα.
 
⫷ για ιστορίες με μαγιοβότανα αγάπης⫸ - Σοφίας Θεοδοσιάδη
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

3 σχόλια:

  1. Εικόνες κ μυρωδιές της άνοιξης, καθώς σεργιανίζεις με το λουλουδιαστο σου φουστάνι,εσκορπισες αρώματα το πένθος κ τη θλίψη να νικήσουν 🌹❤️

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λενάκι μου γλυκό..όταν ο έρωτας κάνει επίσκεψη στη χώρα του ''για πάντα'' η ανάμνηση του πεταρίσματος στο πένθος δε χωρεί..Σε φιλώ

      Διαγραφή
    2. Αυτή τη χώρα αναζητούμε όλοι!! Τυχερή που την επισκέφθηκες κ πιο τυχερή που ακόμη την επισκέπτεσαι όποτε θες, αφού την έχεις στην καρδιά ❤️ σου!!!

      Διαγραφή