26 Μαΐου 2021

ταξίδι στο θέρος''''



Αξίζει..μιας στιγμής το βλέμμα.. στο γκρίζο τάσι της ζωής..
να καρφιτσώνουμε ολόγιομα φεγγάρια...

Σοφίας Θεοδοσιάδη
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, 

''μικρές παλίρροιες''


 
Μικρά ταξίδια με παλίρροιες μικρές..
και άλλοτε καημοί ανομολόγητοι
με ρίχνανε στη θάλασσα..
κόντρα να κολυμπάω  στον καιρό..
η μέθη μου και η μέθεξη για τη ζωή
να λούζεται στα γαλανά νερά της..
αντίκρυσα τις θάλασσες..
 βράχηκα στην αλμύρα τους.. 
τη σκούνα μου ισορρόπισα σε  αφρισμένα κύματα..
 δέθηκα στα σχοινιά της.. 
αβούλιαχτο καράβι μου..
η σκούνα των ονείρων μου..
παιδιόθεν ναυπηγώντας...
μονάχη μου ζωγράφιζα τους κάβους μου..
δεν έψαχνα για πλοηγούς..
στις τρικυμίες του Χειμώνα μου..
προέτασσα Καλοκαίρια..
 
''μικρές παλίρροιες'' - Σοφίας Θεοδοσιάδη.

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

 ''κάτω από φρούρια παλαιά''


Κάτω από φρούρια παλαιά
που εγράψαν ιστορία..
ετραγούδησα στιχάκια για τον έρωτα
μετρώντας γλαροπούλια..
Στην υγρασία της ομίχλης οι σκιές
στοιχειώνουνε σαν άλλες ερωμένες παλαιές
λησμονημένα κάστρα..
 
Σοφίας Θεοδοσιάδη

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου