7 Ιανουαρίου 2020

''Χρόνια Πολλά Aστέρι μου'' !!!

''Διάττοντες αστέρες''..
σπάνιας μιας λάμψης..φωτεινής
''ωσάν τα πεφταστέρια τ' ουρανού''..
που στης ζωής  της Γης μας το διάζωμα ..
για μια στιγμή κρατούν..
Περαστικοί..
διαβάτες μ' ένα εισιτήριο χωρίς σαφή προορισμό ..
γνωστούς σταθμούς..και καταλύματα γνωστά..
απρόβλεπτα..από το πουθενά..
ερχόμαστε στης ζήσης το χορό..
και μέσα στο στημένο από ψηλά 
θεατρικό σε μιας παράστασης το σκηνικό..
να αυτοβελτιωθείς..να ολοκληρωθείς..
το φωτοστέφανο π' αρμόζει για τα σε 
καλείσαι να προλάβεις να αποχτήσεις..
Μα εγώ δεν περιμένω να γευτούν τα μάτια μου..
τη λάμψη σου μια μέρα μοναχά..
Πήρα φως άπλετο και λαμπερό
από της γέννησής σου..
στον επιθυμητό σου  ερχομό εγέμισα..
εφώτισα τις λάμπες της ψυχής μου..

  Χρόνια πολλά αστέρι μου !!!  
Να λάμπεις ..να φωτίζεις..
ωσάν τους σπάνιους  ''διάττοντες''
που κατοικούν στον ουράνιο θόλο επιλεκτικά.. 
Κι εγώ..
η μάνα σου ..που σε αγαπά ανιδιοτελώς..
κι είναι φορές το μητρικό της το συναίσθημα
εμπλέκεται ιδιοτελώς..
σαν λόγια γράφει για εσένανε..
μην τύχει και υπερβάλλει..
έρχεται η πέννα της και με παρακινεί..
το χαραχτήρα σου..
την τρυφερά δυναμική προσωπικότητα..
εις τον καμβά των λέξεων
για να τη ζωγραφίσω...
Είσαι καλό παιδί..
μιας μάνας .................
που θα 'ηθελε παιδί της για να σ' έχει..!!!

Για σένα Γιάννη μου - Σοφία Θεοδοσιάδη.. 
( η μάμμυ σου )
...........................................................................................................

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου