12 Ιανουαρίου 2019

''βινύλλιο ακριβό..μιας συλλογής''..

Τη σιωπηρή μου ευτυχία έμαθα να συναντώ..
στης κάμαρας στο φως στο χαμηλό μου ..
να τη μοιράζω αφιλοκερδώς ες εαυτόν..
να τρέφω την ψυχή μου στα σημεία..
να με τυλίγουν οι αγαπημένες μου φωνές..
σαν κατοικούνε δίπλα μου..
στις ανοιχτές μου των ουράνιων νυχτιών..
Τις ξεχωρίζω όλες μία μιά..
τις απαντώ στο άρωμα στης κάθε  μιας χροιάς τους..
Φωνές μου αλησμόνητες..μες στης καρδιάς την ακοή.. 
εκεί στους χτύπους της ακόμα κατοικείτε...
πιστές μου συντροφιές των αλησμόνητων ερώτων μου..
των νιάτων και των ώριμων των χρόνων μου..
φωνές μου τώρα σιωπηλές...μα εκκωφαντικές.. 
απόηχοι νοσταλγικοί.. γλυκείς..
άρωμα ακριβό πα στο πετσί..βοτάνι γιατρικό θαρρείς ..
πα στις πληγές του χρόνου..
Φωνές μου απόμακρες και κοντινές..
στήνετε αποβραδίς χορό τριγύρω μου
να σύρω με καλείτε το χορό..στων αστεριών την πίστα..
δε σας αλλάζω..δε σας λησμονώ..
ακριβό βινύλλιο..συλλεκτικό μιας άλλης εποχής..
σε λαϊκά παζάρια και στις αγορές..
έπαψε χρόνους να πουλιέται..
Φωνές μου αλησμόνητες η κάθε μια..
την ευτυχία μου στα χέρια σας κρατήσατε..
 στο ραντεβού μαζί..ακόμα την κρατάτε....

  ''βινύλλιο ακριβό..μιας συλλογής'' - Σοφίας Θεοδοσιάδη
..............................................................................................................................................................................................................

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου