6 Νοεμβρίου 2019

''ΜΥΡΟ ΜΕ ΤΑ ΣΑΡΑΝΤΑ ΑΡΩΜΑΤΑ''



Μέσα στις πικραλίδες..στ’ αγριοτρίφυλλα

στα μοσχοκάρφια και στον άνηθο
στη μαντζουράνα..στον αμάραθο της μάνας μου
στο δεντρολίβανο και τα βασιλικά..
αναμεσίς στις πιπεριές..για να μοσχοβολούνε
χωνάκια νυχτολούλουδα..
βιολέτες ..διοσμαρίνια..αρμπαρόριζες
αγιόκλημα..αγράμπελη..σκαρφαλωμένο γιασεμί
μεθυστικές λεβάντες...
ένας μικρός βοτανικός..τα μύρα τα πολύπλαγκτα..
ο κήπος μου..
των παιδικών μου χρόνων....
Κρυφά εις το ξημέρωμα..έμπαινα να κλαδέψω..
είναι οι στιγμές που ήθελα
το χέρι σου να κράταγα..να το γλυκοφιλήσω
που εφύτευε αδιάκοπα..
τις μυρουδιές που ελάγιαζαν
του νου μου τα περβόλια..
Ήρθε νεροποντή κι εσάρωσε 
τον κήπο το βοτανικό
μα οι μυρουδιές εμείνανε 
στα πλούτια της ψυχής μου...
Είναι ο Παρθενώνας μου..παλίμψηστος
στου χάους μου της πόλης..
επιστροφής προσκύνημα τολμώ
στο μύρο μου με τα σαράντα αρώματα..
διώχνει το πανδαιμόνιο..εγγίζειν την 
ραντίζει την ψυχή μου...

''ΜΥΡΟ ΜΕ ΤΑ ΣΑΡΑΝΤΑ ΑΡΩΜΑΤΑ'' - Σοφία Θεοδοσιάδη.. 
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου