14 Μαρτίου 2019

''Μυρίζει απόψε πάλι γιασεμί''..

by Felix Mas
Μυρίζει απόψε πάλι γιασεμί..
και άρωμα γυναίκας..
βραχήκανε και στάζουνε..
μυρίζουνε ανάκατα..
τα  λούλουδα της λεμονιάς..
των γιασεμιών τα άνθια.. 
στο νοτισμένο χώμα απ' τη βροχή..
καθώς και μέσα στην καρδιά μου.. 
Το ονειροδρόμιό μου εσύ..
και η ονειροστράτα μου εσύ.. 
για να πορεύομαι στα δύσκολα..
Εσύ το νερό που ξεδιψώ..
στο μαγικό μου ασκό..
εσύ κρυμμένος στα τραγούδια μου..
 τις νύχτες με φεγγάρι...
Μ' αρέσουνε τα  βράδια που σε φέρνουνε ..
γλυκές επιστροφές μου..
σε  ένοχα ..κρυμμένα μυστικά..
σαν να ν' εικόνα από ταινία παλιακά..
σαν το παλιό το σινεμά..
που οι αγάπες ημερεύουν...
στα τρένα μέσα της φυγής..
στα γεννημένα συναισθήματα ..
που τις ζωές μας ταξιδεύουν...
Είναι εκείνη η ζεστασιά..
στο βλέμμα πίσω από το βλέμμα σου..
η θέρμη των ματιών σου..
ωσάν δυο γάντια μάλλινα..
τυλίγουνε..ζεσταίνουν την ψυχή μου..

''Μυρίζει απόψε πάλι γιασεμί'' - Σοφίας Θεοδοσιάδη 
.............................................................................................................

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου