1 Ιουλίου 2019

''ΕΓΩ..Η ΑΚΑΠΝΗ''..


φωτο : από το διαδίκτυο

Δηλώνω άκαπνη μαθές ..

τσιγάρου τζούρες δεν εγεύθηκα ποτές..
οι φίλοι μου τσιγάρα αδιάκοπα 
στα δάχτυλα κρατώντας..
παρότρυνσης βαγγέλιο μου εδιάβαζαν..
καπνίζοντας..τις νύχτες να ελαφρύνω..
τις νύχτες όμως καίγομουν..
στις καύτρες των τσιγάρων μου..
στης φυλαγμένης ταμπακιέρας της ψυχής μου..
Και τι θαρρείτε εσείς οι καπνισμένοι.. 
καπνιστές..μειδιώντας με το βλέμμα..

Εγώ η άκαπνη λοιπόν
ερούφηξα αχόρταγα..
γέμισαν φούμο τα πνευμόνια και καπνούς..
πήρανε τα σεντόνια μου φωτιά..
τσιγάρο σέρτικο οι πίκρες κι οι χαρές..
στης ακριβής μου ταμπακιέρας ..
τσιγάρα φυλαγμένα ακριβά..
στιγμές κι ονείρατα που μου χαρίστηκαν
στα πρωινά..στα δειλινά..
στις θάλασσες..στους ποταμούς..
στα ταραγμένα τα νερά..
σε υπήνεμα λιμάνια..και σε μπάρκα..

Δηλώνω άκαπνη..
αμέτοχη στα ευτελή τους σιγαρόχαρτα
υποκατάστατα αχρείαστα για εμέ
τα χέρια σε πακέτα ν' ακουμπώ..
μια σπίθα μέσα μου ήταν αρκετή..
του νου τον αναπτήρα να ανάψει..
Και τι θαρρείτε.. φίλοι μου..στα άθελα
τσιγάρα εκάπνισα αμέτρητα..
τζούρες βαθειές
καπνοί τυλίξανε..κυκλώσανε..
καπνίζουν άσβεστα τα μέσα μου..
κάθε που η καύτρα αντανακλά..
στης μνήμης μου τη λιόπετρα του νου..

Με παρακίναγαν οι φίλοι μου..
έτσι ..για ένα φούντο στη χαρά..
δεν ξέρω πως και το γιατί..
στον εθισμό..στις εξαρτήσεις  των sante
δεν παραδόθηκα ποτές
στη νικοτίνη του έρωτα αμετανόητα
βαρύς ο εθισμός στα σωθικά μου..
εδιάλεξα
το αντιστάθμισμα η ίδια η ζωή..
σαν δε σε κάψει η καύτρα της..
πως θα καείς..θα φτάσεις στην ψυχή... 

Δηλώνω άκαπνη φορές..
με τους χαφιέδες...εκμεταλλευτές..
τους κλέφτες της ζωής..είναι που
εχόρτασα στις ρουφηξιές..
οι έρωτες..οι θάλασσες..φεγγάρια
η πίκρα τους..οι απρόσμενες χαρές
το κάψιμο ακόμα στο λαιμό..
εκύκλωσαν..μετάγγιση στο αίμα μου
της ποίησης..των λόγων οι καπνοί
στ' ανήλιαγα σοκάκια..στις μυρτιές..
είναι που εκάηκα στη στάχτη τους..
οι λέξεις τους τσουκάλια καπνισμένα..
στο σκοτεινό μου το κελάρι της ψυχής....


'' ΕΓΩ..Η ΑΚΑΠΝΗ'' - Σοφίας Θεοδοσιάδη..
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου