17 Μαρτίου 2020

''ΔΕ ΓΥΡΙΣΑΝ ΟΙ ΚΟΤΣΥΦΕς''

Χρόνια μου τα 'στελνες στις λεύκες μας
να μου γλυκαίνουν τον καημό
του πρώιμου φευγιού σου..
γλυκόλαλα..αγγελικά πουλιά
το πένθος αψηφούσαν..
δε γύρισαν οι κότσυφες στα δέντρα μας
δεν γλυκοκελαηδούνε τα πρωϊνά
μείναν αλάλητα..ξερά κλαδιά
αφώλιαγα και τα πουλιά
λες και γροικούν το πένθος της 
της ανθρωπότης σιωπηλά π' αργοπεθαίνει..
μα σήμερα έσπασε η σιωπή
ένα μικρό κοτσύφι απ' το πρωί
τον δρόμο μου γλυκαίνει..
λες και το έστειλε ο Θεός
να σπάσει τη σιωπή μας..
άνοιξε ελπίδας ποταμούς
τ' αγγελικού πουλιού η λαλιά του..
εβγήκα στο μπαλκόνι μου
τόσο μου επιτρεπόταν..
άπλωσα και τις χούφτες μου
στο μπαλκόνι της ψυχής να το φωλιάσω
σάμπως θαρρείς και ένας κότσυφας
το τέλεμα του πένθους μας μηνάει
εδάκρυσαν τα μάτια μου
αναθάρρησε η καρδιά μου
πλημμύρισαν ύμνους χερουβικούς
τα φοβισμένα σωθικά μου..
στις έρημες τις λεύκες μας
στις λιγοστές πρασιές μας
την ελπίδα εσυλλάβισα 
στην άγνωρη για μένανε
στη γλώσσα των πουλιών...

''ΔΕ ΓΥΡΙΣΑΝ ΟΙ ΚΟΤΣΥΦΕς'' - Σοφίας Θεοδοσιάδη..
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου