30 Μαρτίου 2020

''Σ 'ΕΝΑ ΒΑΓΟΝΙ Η ΦΥΓΗ ΜΟΥ''

Edward Hopper
Στην εκκωφαντική νυχτερινή μου σιωπή
ετούτης της ''μοιραίας κομβικής στιγμής''
ανάγκη μου επιτακτική
να βγαίνω απ' τους ομόκεντρους τους κύκλους μου
και τότες μέσα μου να αρχινά να με καλεί
γλυκά η σειρήνα απ' ένα τρένο
Να βγαίνω απ' την κάμαρα αργά
κι αν είν' το βήμα μου αργό..
να το προλάβω στο σταθμό
μη μ' αποκαρδιώνει..
σ' ένα κουπέ με κόκκινα βελούδινα καθίσματα
η αγάπη σου για με..ίσως με περιμένει..
Θα σεργιανίσουμε αντάμα απ' την αρχή
τις ρεματιές που λούσθηκαν οι έρωτες
θα ψάξουμε για κουμαριές
καθώς το τρένο θα σφυράει αναμεσίς
στις πυκνοφυτεμένες μας βουνοποπλαγιές..
όμοιες με τις ψυχές μας..
Δε μου ληστεύει τη ζωή η πόρτα η κλειδωμένη
είναι που ακόμα ονειρεύομαι..
είναι που την πεθύμησα πολύ
σ' ένα βαγόνι τη φυγή μου..
ένα μονάχα θέλω να 'χω προορισμό
το ακριβό σου σ' αγαπώ..
κι ο χρόνος πάντοτε χαρίζεται
σ΄εκειούς..
με τόσο πάθος τη ζωή που αγαπούνε...

''Σ' ΕΝΑ ΒΑΓΟΝΙ Η ΦΥΓΗ ΜΟΥ'' - Σοφίας Θεοδοσιάδη...
..............................................................................................................................................

..........................................................................................................

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου