4 Απριλίου 2020

''ΡΟΔΑΚΙΝΙ ΑΠΟΓΕΥΜΑ''

  






Οι ώρες μας οι μακρινές..
πόσο κοντά μου στέκουν
τα ροζιασμένα χέρια σου..
τα δάχτυλα που έπλεκαν
χτένιζαν τα μαλλιά μου..
τα δάχτυλα που σταύρωναν τη λειτουργιά
πρόσφορο της αγάπης σου 
σε ψυχές αποθαμένων..
μα από όλα που θυμούμαι σε..
τις δύσκολες τις ώρες
είναι το ολόφρεσκο ζεστό ψωμί
πα στο πλατύσκαλο
του φτωχικού τ' αρχοντικού σου
ετράταρες ψωμί με ''αγαπίνη'' μπόλικη
ζεστές παλάμες..άξιες..τα χέρια σου..
χέρια προκομμένα..ζωντανά
που έκαναν τη στέρηση
αφθονία για να μοιάζει..
Σε τούτο το ροδακινί μου το απόγευμα
τη μοναξιά μου προσπερνώ
 το σούρουπο γλυκά που μας ενώνει
κοινή η μοίρα και η πορεία της ζωής
γυναίκες στις επάλξεις..




Μας βρήκαν δύσκολοι καιροί
λες κι είν' Παθών η εβδομάδα
οι ώρες μας οι μακρινές..
στης εκκλησιάς τα πεύκα με βροχή
είν' κλώνοι..μου γεμίζουν τη ζωή
ζεστό ψωμί μανούλα μου οι ορμήνειες σου
μες στον καθρέφτη του μυαλού μου...
τώρα έγινα μάνα εγώ..............
σ' ένα βαγόνι υποταγής του αναπόφευκτου
φροντίζω να 'χουν μια απασχόληση τα χέρια μου
το νου και τις ψυχές αγαπημένων μου να θρέφουν..

'' ΡΟΔΑΚΙΝΙ ΑΠΟΓΕΥΜΑ'' - Σοφίας Θεοδοσιάδη..
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου