8 Απριλίου 2020

''Ο ΚΥΚΝΟς ΣΤΟ ΒΥΘΟ ΜΟΥ''

Art by Anna & Elena Balbusso
Είναι παράξενα..βραδιές του φεγγαριού 
να στέκεις στα περάσματα μιας λίμνης  
παλεύει ο κύκνος της ψυχής
σωσίβια τα πόδια του
σπρώχνουνε τα λασπόνερα
στ' αφρόνερα ν' ανέβουν..
Πάντα λοιπόν μια έλξη μαγική σ' ανακαλεί 
της ψυχής μου κύκνε απέθαντε
εσένα που με έμαθες να κολυμπώ
μες στα ποτάμια να επιπλέω της ζωής
στις καλαμιές..στις λίμνες να ξαπλώνω
εσένα που μου έδειξες στο μονοπάτι της ζωής
τον κύκνο που εκολύμπαε
στη λίμνη της ψυχής μου..
σύμβολο λες μιας ομορφιάς..της ανανέωσης..
της αναζήτησης...........
έρχεσαι απροσκάλεστα στο ατένισμα..
 αγγίγματα προστάζεις φευγαλέα
 παλεύεις την ασχήμια μου
ο κοινωνός εσύ..εσύ κι ο μεσολαβητής μου..

Δηλώνω ευάλωτη..ρομαντική
κάποιος που είναι αλλιώτικος
αλλόκοτο θα το βρει..
να ψάχνω μες σε λίμνες..σε βυθούς
την ομορφιά του κόσμου..
είναι φορές..
ο κύκνος στο βυθό μου αργοχάνεται...
απλώνω τ' ακροδάχτυλα
ψάχνω τα ολόλευκα φτερά
μαζί του να πετάξω...
να τυλιχτώ στον άσπρο του λαιμό
στο κύκνειο το άσμα του
μια νότα τόσο δα μικρή
απ' το στερνό γλυκό τραγούδι του
να μπω και να ξεκλέψω..
την εμορφάδα που αντάμωσα
στις λιγοστές ψυχές αγαπημένων μου
εις το πεντάγραμμο δικών μου αξιών
να την ετραγουδήσω..
παίρνει διαύγεια το νερό της λίμνης μου
δαμάζει την οργή μου...
κι ο κύκνος πράος και γαλήνιος 
γλυκά μου καταδύεται
στις τύχες του Μορφέα ...

''Ο ΚΥΚΝΟς ΣΤΟ ΒΥΘΟ ΜΟΥ'' - Σοφίας Θεοδοσιάδη..
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου