10 Απριλίου 2020

''ΣΥΝΕΠΙΒΑΤΕς''



Συνεπιβάτες σε ένα πλοίο της γραμμής..
που χρόνια τώρα το κοινό μας επί Γης
δρομολόγιο χαράζει.
Πόσο στ' αλήθεια ανομοιόμορφο 
μοιάζει το πλήθος στο κατάστρωμα
πόσο ανόμοιες φαντάζουν οι ζωές μας..

Στέκομαι στο κατάστωμα..
συνταξιδιώτης σας δηλώνω..
ανάστροφη η πορεία μου αδυνατεί 
νa μου κρεμάσει ένα κουδούνι στο λαιμό
να είμαι ένα πρόβατο..
σε ένα κοπάδι μαντρωμένο
ούτε και ελαχτάρησα να γίνω ένα σφαχτό
αρνί πα στο τσιγκέλι..

Πήδηξα απ' το κατάστρωμα..
εβρέθηκα στη σκούνα μου..
ναυάγιο της βαμμένης λαμαρίνας σας
αρνήθηκα να γίνω..
είναι σκαρί της προσδοκίας..της χαράς
της αναζήτησης..της έρευνας..
μιας ζωής αλλιώτικης...
καθόπως μου ταιριάζει..
πα στο βρεγμένο της μιζέριας το κατάστρωμα
αρνήθηκα να βρέξω τα μαλλιά μου.. 
τους γιαλαντζί καπεταναίους απεχθάνομαι
οι προβολείς των με τυφλώνουν.. 

Πάντα η σκούνα μου 
στις ανοιχτές τις θάλασσες
εσάλπαρε..σήκωνε τα πανιά της...
στα αμπάρια της δεν εκατοίκησα ποτές
το σκότος μ' απωθούσε
στων αρουραίων το αντίκρυσμα
εριγούσε το κορμί μου..
μπουνάτσες πάντα έψαχνα
κι ας χτύπαγαν γαρμπήδες στο κατάρτι..


''ΣΥΝΕΠΙΒΑΤΕς'' - Σοφίας Θεοδοσιάδη
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου