14 Φεβρουαρίου 2021

''σονάτα για δύο''



* * Τι κι αν θεριεύει ο Χειμώνας πα στη στέγη μου
με στίξη Ανοιξιάτικη..
το παραμύθι μας θα σου ταχυδρομήσω.
''Κάθε που πιάνει λιόγερμα
γλυκά μου μέλλει να γυρνάς
αγαπημένη αίσθησις την κάμαρη γιομίζει
στου έρωτα πλανιέμαι τα σοκάκια να σε βρω
μες στης αγάπης τη γιορτή και την οχλαγοή
στην εποχή των Υακίνθων μας..στα χνάρια σου εμμένω..
Έτσι ήρθες στο ονείρεμα αγάπη μου..
σ' αγκάλιασε το ρίγος της ψυχής μου
σαν μπόρα Ανοιξιάτικη εκατέβηκα στο χώμα σου ..
να σε δροσίσω με τα χείλη μου
δροσοσταλιές πα στο κορμί σου να σταλάξω..
τον έρωτά μας να ιστορήσω στα πουλιά τ' αποδημητικά
κι αν στην κοιλάδα των ψυχών σε συναντήσουν στα κρυφά
της λήθης τα γρανάζια να προκάνουν....
να σου θυμίσουνε τον τρόπο που σ' αγάπησα
σε μιας σονάτας μοναχά για δυο..μες στο παλιό γραμμόφωνο
λες κι ήσουν όνειρο γλυκό..σε νύχτα αγριεμένη'' * *

''σονάτα για δύο'' - Σοφίας Θεοδοσιάδη
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου