16 Μαρτίου 2023

# υφάδια της σκέψης#




 

 

 

 

Η αχλή του παρελθόντος μας
μες απ' τους μύθους και τους θρύλλους μας
μέσα απ' τα υφάδια μας στους αργαλειούς
μοιραία ταλανίζουνε το νου..το λογισμό μας..
Ύφαινα..'επλεκα..εξήλωνα
με δυο βελόνες το πουλόβερ της ζωής
έγραφα έσβηνα τις λέξεις να ταιριάξω
να φτιάξω το δικό μου μύθο στη ζωή
μέσα απ' τις γρίλλιες μου περίμενα
να 'ρθουνε οι μνηστήρες μου οι σοφοί
οι μνηστήρες της σιωπής μου
να οργανώσουνε την τάξη της ζωής μου
λες και ωσάν την Πηνελόπη χρόνους προφασίζομουν
μην και παραδοθώ εις την αδυναμίαν της σαρκός μου.

 # υφάδια της σκέψης# - Σοφίας Θεοδοσιάδη

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου