18 Μαρτίου 2023

# στα βύθη ένα φεγγάρι#


φωτο : από το διαδίκτυο

 

 

Ανάμεσα στους σκοτεινούς θαλάμους τ' ουρανού
στα κελαηδήματα της χαραυγής των αηδονιών
στα βύθη καθρεφτίζεται ολόγιομο φεγγάρι
Απόψε δε θα κοιμηθώ..
σ' αστροφεγγιάς λιβάδια θε να περιπλανηθώ
με τα αστέρια θα μιλήσω
αμετανόητα τρελλή..αέναα ρομαντική
και το μικρό μου το τσαρδί
στο ουράνιο στερέωμα θα στήσω ...
στα μυστικά των αστεριών να εντρυφώ
το φανερό και το κρυφό τους μυστικό
το ορατό και το αόρατο
να προσπαθήσω να μαντέψω.
να χάνομαι στου χρόνου τις σπηλιές
ένας διαβάτης είμαι εγώ περαστικός
δεν ξέρω αν τα σημάδια μου θ' αφήσω
μα την φεγγαροστόλιστη ετούτη τη βραδιά
κοιτάζοντας τη φεγγαρένια σου σκιά
στη μνήμη της ψυχής μου θα κρατήσω..

 

 # στα βύθη ένα φεγγάρι # - Σοφίας Θεοδοσιάδη

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, 

 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου