23 Μαρτίου 2023

# στης περηφάνειας το διάσελο #

Μου ζητάτε μίαν ανάτασιν να φορεθώ
στης περηφάνειας μου το διάσελο
στο υψιπετές για να σταθώ
και την πατρίδα μου σε παιάνες να υμνήσω
σας μολογώ για μίαν στιγμήν ελυγοψύχησα
τους ήρωες και τις έννοιες αδίκησα
μου εθόλωσε τον νουν η αμετροέπεια
με καταρράκωσεν ο ζαμανφουτισμός
ανθρώπων που κρατούν τιμόνια πλαστικά
και ρίχνουνε τη χώρα μου στα βράχια..

 Όχι!
Δεν θα με σύρουν στις στενές τις ατραπούς
την χάριν ετούτην της καταβαράθρωσης
στο πιάτο τους από εμέ δε θα σερβιριστούνε
την περηφάνεια μου ψηλά θε να κρατώ
μου το εδίδαξεν ο ήρωας πατέρας μου
μου το διδάξαν οι γενναίοι προγονοί μου
ετάχθηκα από παιδί
"τας Θερμοπύλας να φυλάγω''
κι όσο κι αν την αλήθεια την θολώνουνε
οι άνοοι του πνεύματος..των εννοιών εξουσιαστές
εμέ στους κύκλους τους δε θα με κατατάξουνε
θα παραμείνω Ελληνίς..............
ακούραστη θιασώτης ..εραστής
του ''Αίεν Αριστεύειν''!!!

 # στης περηφάνειας το διάσελο # - Σοφίας Θεοδοσιάδη

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου