10 Ιουνίου 2020

''ευάγκαλος η μνήμη ανθεί''


φωτο: από το διαδίκτυο
Μόνη στον ξεχασμένο αυλόγυρο
ευάγκαλος η μνήμη ανθεί
το νοτισμένο χώμα απ' την τελευταία βροχή
χωράει ζεστά τους θρύλους και τους μύθους
της μικρής μου Επικράτειας
χωράει τα περασμένα και τα αλλοτινά
τα πέτρινα τα χρόνια μας τα αλλαργινά
που εμοιάζαν στα στερνά μας βλογημένα..
χωράει  ψυχές  σε γαϊτανάκι με τα χρώματα
ίσκιους που με τυλίγουνε χορεύοντας.. 
απόκριση στο νόστο μου
στο σπίτι της γαλήνης μου
που πάντα θα επιστρέφω..

"ένα ταξίδι"..μια πρόσκαιρη φυγή
όταν για κήπους σου μιλώ
στης μάνας μου γυρνώ στους μενεξέδες
στα άη- δημητριάτικα τα χρυσαφιά
στους κρίνους τους λευκούς της Παναγιάς
στα μανουσάκια που εφύτευε τα αρωματικά
να ραίνει τις ψυχές ''των'' που 'χαν φύγει.
ταξιδεμένη κι αταξίδευτη μαζί εγώ
παρασυρμένη..ριζωμένη απ' τις μνήμες μου..
ανάμεσα απ' τα βασιλικά τολμώ
να στοχαστώ..να ροδαμίσω τις ψυχές
στην έρημη..την αδειανή αυλή..
που αφήσανε το μόχθο και τον ίδρωτα
ψυχές της προσφυγιάς και του ξεριζωμού
ψυχές φρυγμένες απ' την κάψα του Καλοκαιριού
ψυχές του κάμπου αγέρωχες
δαρμένες απ' ανέμους και λιοπύρια..

''ευάγκαλος η  μνήμη ανθεί'' - Σοφίας Θεοδοσιάδη...
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου