23 Ιουνίου 2020

'' μαγεμένο κοχύλι''


Στα βάθη ενός παραμυθένιου ωκεανού θα βυθιστώ
στο μαγεμένο μου κοχύλι θα πιαστώ
σε μια αλλόκοτη φυγή..για να ξεγελασθώ
τις σφαλισμένες πόρτες της ζωής θα προσπεράσω..
θα κολυμπήσω στα βαθειά τα φυλαγμένα μου
τα τιμαλφή που μου εχάρισε απλόχερα η ζωή..
από τις άτακτες λεηλασίες για να σώσω..
π' ανηλεώς υπόγεια ..υποδόρεια ..
υποσκάπτοντας..ωσάν τους τυφλοπόντικες 
στα σκοτεινά  λαγούμια τους..
την αναταραχή στο στέρεο έδαφος
του νου μου επιχειρούσαν.
στόχος η κάμψη πάντοτε 
της πεισματώδους δύναμής μου..
Γιλέκο αλεξίσφαιρο..φόρμα αδιάβροχη..
το μαγεμένο το κοχύλι μου
στην απεραντοσύνη της..της θάλασσας
σαν πέφτει σε χιλιόχρωμες σπηλιές και κολυμπά 
το όνειρο αβύθιστο οι γοργόνες το κρατούνε..
Κι όταν τα μάγια θα λυθούνε στις στεριές
η θάλασσα θα γίνει ασημόχροη..γαλήνια
το φιλντισένιο το καβούκι θ' αποχωριστώ
στο πανηγύρι αυτού του κόσμου να χορέψω..

'' μαγεμένο κοχύλι'' - Σοφίας Θεοδοσιάδη
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου