23 Ιουλίου 2020

''ψυχές στις αιώρες''

Christian Schloe art
Οι θλιβερές ψυχές
ακροβατούνε γύρω μας
λες κι έχασαν τα χνάρια τους
στου χρόνου τις αιώρες..
σέρνουνε θρήνους που αφήκαν εις τη Γης
της ατιμίας που εγεύτηκαν τον πόνο
γυμνές σαν τους Πρωτόπλαστους
που εψάχναν τον Παράδεισο
θρηνώντας για την εντολή
του  μήλου της Εδέμ..
 
Σαστίζω και σ' αναζητώ
στις λεγεώνες των ψυχών
γνωρίζω τα σημάδια τα δικά σου.
ζωή και θάνατος μου στήνουνε χορό
τον ίσκιο σου στο άυλο γυρεύω
χάνω τα λόγια στις σκιες
γίνεται η αγάπη αφορμή
σπαράγματα οι λέξεις μου οι ύστερες..
δεν σου 'πρεπε να τριγυρνάς αναμεσίς
στις θλιβερές ψυχές των..των γερόντων..
μα εσύ επέταξες σαν διαβατάρικο πουλί
και έφυγες στ' απρόσμενα κι εχάθης.
μεσούρανα..όπου αναπαύονται τα Πνεύματα
στην έναστρη αρμονία της Βερενίκης..

Επιθυμία μου κρυφή
αχ! πόσο θα 'θελα να εφυλάκισες τα βλέμματα
εκείνα που για αγάπη σου μιλούσαν
για να τα κουβαλείς μαζί σου στο απλανές
το σύμπαν να γεμίζεις προσδοκίες.
Ψυχές μου μόνες θλιβερές
σωπάστε πια σαν καλαμιές
στον κάμπο της ψυχής μας να γυρνάτε
κοινή η μοίρα των θνητών
μη μου το λησμονάτε..
αιώνες περπατούνε στις ακτές
έρχεται η παλίρροια μεσοπέλαγα
τα ίχνη τους τα σβήνει..
αμυδρή η ελπίδα μου στη γης
ίσως μια μέρα στο διηνεκές
πάλι οι ψυχές να γίνουν ταίρι.

''ψυχές στις αιώρες'' - Σοφίας Θεοδοσιάδη
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου