2 Ιουλίου 2020

'' φτεροφόρα ψυχή ''

Freydoon Rassouli Art

Μάθε μου ψυχή μου..
μάθε μου..να κρύβομαι
μες στο κατώγι σου το σκοτεινό
να μπαίνω..να τρυπώνω..
στου κόσμου του σκληρού..του απτού..
μα και στον άπιαστο του νου..
εκειόν..των μυημένων υφαντών..
στον αργαλειό..
όπως και τότε στα αθώα παλιά..
με κουρελάκια να υφαίνω σου
μια κουρελού πολύχρωμη..
να 'χει τα χίλια χρώματα..
όσα και οι ανθρώποι..
κάθε κουρέλι μια ψυχή..
κορδέλλα φορεμένη..

Πες μου και δείξε..μάθε μου
τον τρόπο που ηύρες τη ζωή
να την εκάμνεις ζωγραφιά
το γκρίζο με παστέλ ψυχής 
να την εζωγραφίζεις..
να βγαίνει ο πίνακας μουσειακός..
στου χρόνου τη φθορά..

ψυχή μου φτεροφόρα λαμπυρίδα μου
μάθε μου..........
τα πόδια να τα ξεκολλάω από τη γης..
μάθε μου να πετάω ψηλά..
στο παραμύθι που 'γραψα για με..
να 'μαι ο αετός..
μη με αφήνεις..μάθε μου
να ζω..ν' αντέχω..να δημιουργώ !!!
τις προσευχές μου..μάθε μου 
με άγιο δισκοπότηρο να κοινωνώ..
ψυχές για να σταλάζω........
φωνή των σπλάχνων μου βαθιά..
μικρή..μεταξωτή μου πεταλούδα..
απ' την πηγή της γέννησης..
αόρατος εσύ..ο εντολέας μου..
με κυβερνάς..
είσαι ο μικρός μου ο Θεός..
η αυτοάμυνα..η αυτοεντολή..
στων χρόνων τις προκλήσεις..

Γι αυτό σου λέω..με της αυγής το φως..
μάθε μου αν θες να αντέχω τους
τους ελλειπείς..τους καιροσκόπους..
μάθε μου αν θες..
ο γητευτής να καταντώ αφ' εαυτού..
μιας αυτοϊασης στον κόσμο τους..
να μ' αγαπώ..να καταχτώ..
να με ψηλώνω....

'' φτεροφόρα  ψυχή'' - Σοφίας Θεοδοσιάδη.
...........................................................................................................

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου