11 Φεβρουαρίου 2019

''στο σπίτι το παλιό''


Στ' ανέμου το αδράχτι υφάδι μου παλιό
το ερειπωμένο σπίτι..
ο τόπος μου..παλιοί οι τοίχοι..η γειτονιά..
νότες μες σε πεντάγραμμο..
βυζαντινής μου μουσικής..
βαθιά ουλή στης μνήμης μου..
οι γλυκειές τοπολαλιές των ιδικών μου..
ανασεμιές τ' αποτυπώματα..
στα κάδρα τα παλιά των οι μορφές... 
Ταξιδευτής του κόσμου ελαχτάρησα..
τους μακρινούς..απάτητους..
περιδιαβαίνοντας τους τόπους..
είδαν τα μάτια μου πολλά..
χωριά και πολιτείες..
τα καρτ- ποστάλ μου ακριβά..
σε ερμάρια φυλαγμένα..
μα έναν τόπο εφωτογράφισα γλυκά..
παλιά η φωτογραφία της ψυχής μου..
το σπίτι το παλιό..με στέρεα υλικά..
ατέλειωτος ο γυρισμός..της αναστήλωσης
απ' το παλιό παράθυρο..
το αντίκρυσμα μικρής μανταρινιάς..
στον ασπρισμένο τενεκέ..
στης μάνας στο περβάζι μας
γεννά τη νοσταλγία...
ακόμα..ακόμα εντός μου..κατοικεί..
αχ..Θεέ μου πως ξεμάκραινες το χτες!!!

'' στο σπίτι το παλιό'' - Σοφίας Θεοδοσιάδη.
................................................................................................................

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου