28 Φεβρουαρίου 2019

''Ο ποιητής και ''Ποιητής'' μου''..


Έτσι μ αρέσουν τα ποιήματα..
έτσι αγαπάω τα στιχάκια..
να 'ναι φτιαγμένα απ' το μελάνι της καρδιάς..
να σεργιανούν στις γειτονιές..
τα βράδια ν' αλητεύουν στα σοκάκια..
να παίζουνε καντάδες στις καρδιές..
και να γιατρεύουν τις ψυχές..
αρώματα να μοιάζουν νυχτολούλουδα..
να αρωματίζουνε το νου..
να μην καμώνονται με λέξεις..
λέξεις που ψάχτηκαν στο φαίνεσθαι..
επινενοημένες.. λέξεις ακατανόητες..
παράξενες..εντυπωσιασμού..
στολίδια φορτωμένες..
τα λόγια εκείνα τα μελιά..
  διαμάντια δαχτυλίδια φορεμένα μου γινήκαν..
λόγια σοφά..αποστάγματα στα χρόνια... 
να πλάθουμαι..να γίνουμαι..
καινούρια να ''ποιούμαι''..
 
Έτσι αγαπώ σε ποιητή...ωσάν..
καράβια αρμενίζουνε τρικάταρτα..
εσύ με μια μονάχα σκούνα ταξιδεύεις.
μιας σκούνας φόρτωμα τα όνειρα..
μου μήναγες τα βράδια μου τα σκοτεινά..
τα όνειρα σε τούτη να φορτώνω:
 
''άστα μου έλεγες τα όνειρα..άστα να ταξιδεύουν''..
μη τα φορτώνεις ''που'' οι πολλοί..
τα ναυαγούν σ' εμπορικά..
καράβια πειρατών λεηλατημένα..
τον πάπυρο στο κιούπι της ψυχής..
άβρεχτο..φύλαε στο βυθό σου....

 ''Ο ποιητής και Ποιητής μου'' - Σοφία Θεοδοσιάδη
.................................................................................................................................................

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου