15 Φεβρουαρίου 2019

''ζεστάναν τους Χειμώνες μου''...

Alberto Pancorbo- painter

Τα Καλοκαίρια της ψυχής μου χάρισα..
σ' όσους μου στάθηκαν 
και διώξαν τους αγέρηδες..
απ' τις φουρτούνες της καρδιάς μου..
ζεστάναν τους Χειμώνες μου..
την παγωνιά ελιώσαν..
αγκάλιασαν τη σκέψη μου..
νότες σκαλίσαν στην ψυχή μου..
να τους μετρήσω μπορετό..
είν' λιγοστοί..
στα δάχτυλα ενός χεριού..
εκεί θα τους γνωρίσεις.. 

Ξεχωριστοί..μοναδικοί 
οι άνθρωποι οι δικοί μου..
Θαρρείτε πως για συγγενείς 
εξ αίματος μονάχα σας μιλώ..
πλάνην οικτράν πλανάσθε.. 
για τα αδέλφια της ψυχής μου σας μιλώ..
τους φίλους μου τους καρδιακούς..
που γονατίσαν στην ψυχή μου..
Κάποτε που ήμουν νιά ονειρεύτηκα
τον κόσμο να αλλάξω με γραφές..
κι ύστερα γρήγορα κατάλαβα
μικρό το μπόι το ανθρώπινο
εις τις βουλές του Θείου..
τις παρουσίες εις το ζύγι μου
βαριά τις κουβαλάω..
η πορεία είν' μοναχική..
ανηφόρα έχει η αρένα..


Ξόρκισα έτσι τη μιζέρια..το κακό..
και πήγα παραπέρα..
έριξα χρόνια τώρα τη ζαριά..
ποντάρισα σε μένα..και στους λιγοστούς..
συνοδοιπόρους στ' ακριβά..
άνοιξα τα παράθυρα..
τ' ανήλιαγα τα εντός μου να λιαστούνε..
να διώξω τα φαντάσματα..
πίσω να μην κοιτώ..
δε θέλω τα χαιδέματα τα ψεύτικα..
τα χέρια τα πολλά να με αγγίζουν..
τα χέρια εκείνα επιθυμώ..
που σύνεφα να μοιάζουν μπαμπακένια..
Έτσι γροικώ τους φίλους μου εγώ..
μέσα από των ματιών μου τις σιωπές..
εκεί να με διαβάζουν.. 

''ζεστάναν τους Χειμώνες μου'' - Σοφίας Θεοδοσιάδη.
..........................................................................................................

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου