4 Φεβρουαρίου 2019

''όλα επιστρέφουν''...



Με τα χέρια στις τσέπες κρυμμένα βαθιά..
 ξεγλιστράω στους γνώριμους δρόμους..
 τη γλυκειά μου ωδίνη τρυφερά ακουμπώ..
στα ζεστά στιβαρά σου..απουσίας τα χέρια..
στο καλά φυλαγμένο..πάνε χρόνια πολλά..
της ψυχής τ' ακριβό μου παλτό σου..
που να μοιάζεις θαρρούσα
αψηλό κυπαρίσσι θωρώντας..
τη ζεστασιά των χεριών ψαχουλεύω..
ένα σμίξιμο απόψε ζητώντας......
Στο μικρό καφενείο τα φώτα αναμμένα..
στο παλιό το ''πυθάρι''
ξεχασμένο στο χρόνο κι αυτό ταβερνάκι
τα γκαρσόνια μαζεύαν τα μικρά τραπεζάκια..
Σιγορίχνει ψιχάλες ..νοτίζει το χώμα..
σκεπτική..επιλεγμένα για μόνη..
καθισμένη στο μικρό τραπεζάκι
που καθόμασταν πάντα τα δυο μας..
παραγγέλνω καφέ  και για δύο
σαν ο χρόνος να κύλισε πίσω.. 
ευωδιά από μυρωδάτο χαρμάνι..
ακουμπάει το μικρό καφενέ της καρδιάς..
Η μυρουδιά του καφέ σε ξάνοιγε τόσο..
τα μικρά..τα τρανά σου τα βάσανα έλιαζε ευθύς..
Φωτεινή η μορφή σου όπως πάντα..
τη μαυρίλα δεν άντεχες διόλου..
Aδειανές οι παλάμες στα χρόνια..
έχει ψύχρα απόψε..σε φόρεσα εγώ..
μα εσένα να ντύσω λυπούμαι..
μπαμπακένια..ραμμένη η φορεσιά σου..
ίδιος σύννεφο γκρίζο μου μοιάζεις..
μοναχή μου διαβαίνω..καρτέρι σου στήνω..
τα γυμνά μου τα χέρια η νυχτιά..
σκεπασμένα..γεμάτα..ζεστά
στα δικά σου πλεγμένα να τα 'βρει..
όλα απόψε επιστρέφουν γλυκά.................

''όλα επιστρέφουν'' - Σοφίας Θεοδοσιάδη
............................................................................................................. 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου