7 Φεβρουαρίου 2019

''το κορίτσι της εβδόμης''....

Δεν το 'χασα απ' τα μάτια μου..
ούτε για μια φορά.
έρχεται πάντα σιωπηλό..
εκείνο το κορίτσι της ''εβδόμης''..
πλαγιάζει στις παλάμες μου..
το χάδι μου γυρεύει..
να κλάψει..να μου παραπονεθεί..
να ζωντανέψει απ' την αρχή..
να τρέξει στην αυλή μου..
Σε αντιλήφθηκα απόψε ξαφνικά..
που πάλιωσαν οι ανάγκες μου..
πήραν να ξεμακραίνουν..
μια - μια απομακρύνονται απ' τα όνειρα
μικρό κορίτσι της εβδόμης..
η αφετηρία σου ακριβή..
εκεί μες στο στενό σοκάκι μας..
εις το Γυμνάσιο Θηλέων...
τότε που όλα τ' αγγιζε 
της ψυχής σου η αφή..
τότε που η βουή των όνειρων..
άγγιζε την καρδιά σου.. 
Το πάθος αλαχτάριστο..
παραδομένο στην επίγνωση..
άλλαξε γειτονιά....
το πικεδένιο γιαδάκι σου το κεντητό..
από τη μαύρη την ποδιά τη σχολική..
κίτρινισμένο όνειρο..κρυμμένο στο μπαούλο
το βλέμμα αποζητά..
αφήνω χαραμάδες πα στην κλειδαριά..
τι θ' απογίνει δίχως φως το βιος..
του κοριτσιού μου απ' την εβδόμη.?...
 κουκίδες φυλαγμένες ακριβές..
 της νιότης το λευκό μου......

''το κορίτσι της εβδόμης'' - Σοφίας Θεοδοσιάδη.. 
.............................................................................................................

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου