15 Φεβρουαρίου 2019

''υψώνει το κατάρτι της..λικνίζει το πανί''..


Όταν τα βράδια πολιορκούν..
νεράιδες..μάγισσες..φαντάσματα..
του νου μου τα καστέλια..
φορώ τη μάσκα μου του ξωτικού..
σκοτώνω κακοφορμισμένα μου στοιχειά..
αδειάζω τη φαρέτρα μου..τόπο για να χωρέσω..
τα καλογυαλισμένα μου μπακίρια..ασημικά..
το βιος το ακριβό μου..
κινδύνεψαν οξείδωση.. κερώνω τα στο χρόνο.. 
με καθαρή ματιά τα πρωινά..
κοιτάζω στον καθρέφτη μου 
θρύψαλα  δε μαζεύω..

κι αν  τα ταξίδια μου τα εσωτερικά..
με φέρνουνε σε χαλασμάτων πόρτες..
τα κάνω χίλια δυο κομμάτια..τα σκορπώ..
και ρίχνω νέο βλέμμα τρυφερό ..
σε κείνη την κοπέλα τη μικρή..
ζωή την νοματίζω..
Απελπισμένη νοσταλγία για το παρελθόν..
δεν κατοικεί στην κάμαρα
νικώ τις αυταπάτες μου..ταξίδι αρματώνω..
λέμβος σωσίβια..αβούλιαχτο σκαρί..
η εσωτερική μου μετανάστευση..
υψώνει το κατάρτι της..λικνίζει το πανί..

''υψώνει το κατάρτι της..λικνίζει το πανί''- Σοφίας Θεοδοσιάδη 
................................................................................................................................................

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου