26 Απριλίου 2021

''γενέθλιος των αναστοχασμών'' - 26/4/2021



Ως όριζεν η ειμαρμένη μου
βήμα το βήμα απόχτησα
ένα αξιοπρεπές βιογραφικό
διαβατήρια ζωής..σπουδών περγαμηνές.. 
εις τα ημεροδρόμια της ζωής
σφραγίζοντας εργατοώρες ακριβές
στις αίθουσες αναμεσίς 
σε διψασμένα αθώα μάτια παιδικά
ελίσσονταν οι σκέψεις μου
εν εγρηγόρσει βλέμματα αναζήτησης..
σε μία συμφωνία σιωπηλή
της γνώσης με κινούσαν.
Έτσι περάσανε τα χρόνια μου
με το 'να δείλι να διαδέχεται το άλλο.
Οδεύοντας στη δύση μου
εκείνο πιότερο που μ' εκράταε
ανάπνεα ζωντανή..
ήσαν εκείνες οι τρελλές οι πεταλούδες των ματιών
π' ερούφηξαν τη γύρι των ανθέων..
ήτανε εκειές οι μακρινές σκιές 
φάροι προσώπων λατρεμένων
που αναβόσβηναν απάνω  μου..
αντανακλάσεις ροδόχροες..
φωτίζανε το παρελθόν..το μέλλον..το παρόν μου.

''γενέθλιος των αναστοχασμών '' Σοφίας Θεοδοσιάδη
26/4/2021 Οδεύοντας..............

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου