20 Σεπτεμβρίου 2021

⫷ ΟΝΕΙΡΟΘΗΚΗ ⫸

Catrin Welz- Stein

Μίαν ονειροθήκην μου αγόρασεν ο κύρης μου
από την παλαιάν την αγοράν του Τελ - Αβίβ
λίγο προτού να γεννηθώ
εξαίσιο του πολέμου σουβενίρ
στην Μέση Ανατολήν.
μου την εχάρισε στα εικοστά μου τα γενέθλια
μαζί με την φθαρμένη καρτ- ποστάλ
απομεινάρι διηγήσεων πολεμικών..
των εξαιρέτων πράξεων..
στην χώραν εις τα μάτια μου την ξωτικήν...
να την εκλείσω αεροστεγώς εις την Ονειροθήκην μου 
μήπως.. και την προφτάσω την ειρήνη των λαών
στην καταμέτρησιν..............
στο τέλος της μικράς μου διαδρομής επάνω εις την Γην
έκρυψα ένα εισιτήριο τρένου ακριβόν
απεριορίστων διαδρομών..
μην τύχει και χαθεί στον ίλιγγο της επιτάχυνσης
η μύηση του πατρός εις το υψιπετές
στο σκοτεινό το τούνελ της ζωής μου μη βρεθώ..
Έκρυψα όνειρα της νιότης ακριβά
για να με θάλπουνε στους κρύους τους Χειμώνες..
φυλλομετρώντας τα στα ύστερα..
φαντάσματα της νύχτας να μη μένουνε
οι στόχοι οι εκπληρωμένοι να βαραίνουν στο καντάρι.
Κράτησα την Ονειροθήκην του ευλαβικά
στα φυλαγμένα λόγια τ' ακριβά
κράτησα την  στιγμήν.

⫷ ΟΝΕΙΡΟΘΗΚΗ ⫸ -  Σοφίας Θεοδοσιάδη
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου