21 Σεπτεμβρίου 2021

⫷ μικρή μπαλάντα ⫸


Φεγγαρινό μου κάλεσμα και της ψυχής σαγήνη
τούτη η μαγεία με ξεπερνά και γέφυρες μου ρίχνει
να τις διαβώ στα σιωπηλά..
πριν άστρα σε τυλίξουνε σε κρύψουν στη σελήνη..
κατέβα κάτω να χαρείς
τ' ανήλιαγα με φέγγος να ποτίσεις
για δε μ' αφήνεις μια στιγμή
το λάμπος σου να φορεθώ
για ν' αντηχήσεις μέσα μου..
στην άρπα μου.. 
μικρή μπαλάντα να γραφεί φεγγαρινή
πριν ο βυθός με καταπιεί καθώς
τα φύκια τα λυσίκομα στα σκοτεινά
εμέ πολύ φοβίζουν..
Στην τραγική απάτη μου δοσμένη αποβραδίς
στέκομαι αλύγιστη κι ωχρή
π' όξω στο παραθύρι μου
έν' άγρυπνο φεγγάρι καρτερεί
απόψε να μην κοιμηθείς γλυκά μου παραγγέλνει
κι όσο θα σκάει το κύμα ρουμπινί
στην έρημη ακτή μου..
μέσα εις την κάμαρη τη σκοτεινή
με τρεμοσβήνουσες αναλαμπές ένα κερί
το έρεβος..την ατελεύτητη ερημία της ψυχής
νοσταλγικά..ευλαβικά θε να φωτίζει..

⫷  μικρή μπαλάντα ⫸ - Σοφίας Θεοδοσιάδη
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου