3 Οκτωβρίου 2020

''ψυχής καρνάγιο''


Έλιασα τα μεράκια της ψυχής μου μες στα λιακωτά
σ' ακρογιαλιές αφέθηκα στα μαϊστράλια τους
είδα σινιάλα έρωτα που εμοιάζαν μαγικά
μάζεψα βοτσαλάκια που εξέβρασαν τα κύματα
σφραγίδες μοιάζαν για του χρόνου τη φθορά..
κοιμήθηκα σε υπνόσακους στων καπνοχώραφων
στις αυλακιές δίπλα από τα ποτάμια..
εμέθυσα κρυφά μπρος στο κομό της μάνας μου
Σμυρνέικα ροσόλια και ροδόσταμα που είχε φυλαγμένα..
κι ύστερα βγήκα στης ζωής το ξέφωτο
κι αγνάντεψα..εσυλλογίστηκα νοσταλγικά
όσα εκουβάλησα μαζί μου και πορεύτηκα
αξίες που με κάναν άνθρωπο αληθινό
μου έμαθαν το απλό να εκτιμώ..
να πολλαπλασιάζω το ελάχιστον
να μην τα ξεκολλάω τα ποδάρια από τη γη..
στέρεα να πατάω.
Μια ρομαντική μελαγχολία σεργιανά..
αχ! tabyla rasa να ξαναγεννιόταν η ψυχή
να διακονέψει τις στιγμές στα μονοπάτια τα παλιά
ν' ακούω κελαηδίσματα πουλιών
να μην ακούω τα ουρλιαχτά της γνώσης για το άδικον
του λύκου που έρχεται απροσκάλεστα..κατασπαράζοντας
και κατοικεί εντός μου..


''ψυχής καρνάγιο'' - Σοφίας Θεοδοσιάδη.

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου