22 Σεπτεμβρίου 2015

Τα Ψεύτικα τα Λόγια τα Μεγάλα...

Σίγουρα παραμύθι νόμισες... πως θα σου διηγηθώ και πάλι.....
Μα σαν τα χρόνια αυτά της αθωότητας...τα ελπιδοφόρα... χαθήκαν ανεπιστρεπτί...τα παραμύθια μου τα τωρινά...δύσκολα έχουν πια ,τόσο γλυκό για σένα τέλος...
Τα νιάτα σου σε κάνανε όλα να τα πιστεύεις...και γρήγορα με μια χαρά ...ξοπίσω τους να τρέχεις....
Και δεν μιλώ για έρωτες....για αγάπες....και για πλούτη....
Για τις ιδέες σου μιλώ....που βλέπεις πια πως προδοθήκαν...
Χρόνια και χρόνια...''''μάγισσες πλανεύτρες ...μα και πότε - πότε πειστικές....τον κόσμο σου ,σου τάζαν πως θ' αλλάξουν....
Κι όχι γλυκές απλά μπουκιές...μα και καφάσια ολόκληρα από μήλα της '''ψευτιάς '''κατάπιες...
Ναι ...ξανά και πάλι και τούτη τη φορά...για εκλογές μιλάνε...
Θα τόμαθες φαντάζομαι πως εκλογές πάει και να πει...διαλέγω....διαλέγω τον καλύτερο ...χαρά να φέρει στη ζωή....δική μου και δική σου...
Μα ποιός να είναι άραγε ο καλύτερος....σ'ένα '''μπουκέτο''''από νιόφερτους ''''Μαυρογιαλούρους '''?
Αν την απάντηση την βρεις....αδρά σου την πλήρώνω....
Όχι για να την εκμεταλλευτώ....μα αυτόν τον δύστυχο... τον εαυτό μου να φωτίσω....μέσα στο ξέφωτο να βγω....το δρόμο μου και πάλι γαλήνια και ήρεμη και δημιουργική....μήπως μπορέσω να ακολουθήσω....
Πολύ θα τόθελα για  μια φορά...τα μάτια μου για λίγα δευτερόλεπτα  να κλείσω...κι όταν τ' ανοίξω από μπροστά...νάχουν καθαριστεί και τα σκουπίδια όλα...
Ειλικρινά ...πόσο πολύ το ήθελα και νάξερες ...να μην σε στενοχωρήσω....
Μα η '''δυσοσμία''''αυτή καθημερινά....τη μύτη και τον νου μου τον '''τρυπάει'''.
<< Τηλεμαχία >> λένε τη συζήτηση....εκείνη την πολιτισμένη...που χρόνια τώρα  ονειρεύομαι...όσο χρονών που είμαι...
Ποιόν μάχονται στ' αλήθεια φίλοι μου....?
Το ποιός πιο εύκολα τον '''σκουπιδιασμένο 'του ''εαυτό ...καλύτερα θα κρύψει?
Θλίψη με πιάνει τρομερή...και θάθελα τη λέξη εκλογή ...για τα '''πολιτικά''' και να ξεχάσω...
Και ποιόν να αφήσω άραγε για μένα να διαλέξει ?
Δεν μου αρέσουν οι '''μπουκιές'' 'μα ούτε και τα μήλα..

( Τα ψεύτικα τα λόγια τα μεγάλα- Σοφία Θεοδοσιάδη )

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου